Сондықтан оңтайлы өзгерістер орын алуы үшін тәжірибелі және өзіндік жаңа көзқарасы қалыптасқан жаңа буын өкілдерін тарту қажет, деген жазба пайда болды ҚР Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетовтың парақшасында, деп хабарлайды Dalanews.kz.
Өздеріңіз білетіндей, ел Президенті жастарды мемлекетті басқару ісіне тарту мәселесіне көп көңіл бөледі. Мәселен, Жастар кадрлық резервін қалыптастыру, мемлекеттік қызметті реформалау және Мемлекет басшысының басқа да бастамалары қолға алынды. Біз Президенттің саясатын, соның ішінде білім беру жүйесіне жаңа көшбасшыларды тарту бойынша жұмыстарды жалғастырып келеміз. Жаңа көшбасшылар - өз елін, жерін сүйетін патриоттардан құралған жас ұрпақ. Көбінің халықаралық тәжірибесі бар, олар - кәсіби ортада кеңінен танымал және маман ретінде қалыптасқан тұлғалар.
Тағайындалған басшылардың басым бөлігі "Болашақ" бағдарламасының түлектері және әлемнің үздік жоғары оқу орындарында білім алған болса, енді бір бөлігі Назарбаев Университетінде оқыған немесе жұмыс істеген мамандар.
Тек соңғы үш айдың ішінде Абай атындағы ҚазҰПУ, Қожа Ахмет Ясауи атындағы қазақ-түрік университеті, Қыздар ұлттық университеті, Сәтбаев Университеті, Қозыбаев Университеті сияқты жетекші жоғары оқу орындарының ректорлары болып зор әлеуеті мен мол тәжірибесі бар көшбасшылар тағайындалды.
Бұл ретте адами капиталды дамыту жөніндегі мемлекеттік саясатты әзірлеу және іске асыру кезінде жергілікті жерлердегі жағдайды неғұрлым сапалы және толық ескеру үшін біз өңірлерде қызмет атқарып жатқан мамандарды жұмысқа белсенді түрде тартуға тырысамыз.
Жас көшбасшылар өз білімі мен тәжірибесін еліміздің гүлденуі жолында пайдаланып, еңбек үлестерін қосқылары келеді. Олардың әрқайсысына үлкен үміт артылып отыр.
Мемлекет басшысы Қ.К.Тоқаевтың саясатын жүзеге асыру жөніндегі жұмыстың басы-қасында да осы мамандар жүруі тиіс.
Айтпақшы, жаңа көшбасшылар демекші, біздің көздегеніміз - жаңа мамандарды жұмысқа тарта отырып, қызметте жүрген басшыларды толығымен ауыстыру саясатын жүргізу емес.
Біздің басты мақсатымыз - қазақстандық білім мен ғылымның әлеуетін барынша күшейту үшін "жастық пен тәжірибенің үйлесім табуын" қамтамасыз ету.
Жаңа көзқарасы бар жас кадрларды жұмысқа қабылдай отырып, тепе-теңдік пен ұрпақтар сабақтастығы сақталатын болады. Министрлік тарапынан іске асырылып жатқан кадрлық саясат туралы қоғамда неғұрлым толық және объективті түсінік қалыптастыру мақсатында алдағы бірнеше аптаның ішінде жаңадан тағайындалған басшылар кішігірім сұхбат береді.
Сұхбат барысында жас көшбасшылар басқарып отырған ұйымдарын одан әрі дамыту бойынша жұмыс жоспарын (1), жүзеге асырылатын негізгі реформалар (2), жұмыс жоспарын іске асыру үшін жүйеге тартылатын ресурстар (3) және жаңа басшының тағайындалуынан бастап ұйымның алдағы уақытқа жоспарланған жұмыс нәтижелерімен (4) бөлісетін болады.
Сонымен қатар бұл жұмысты жүйелі түрде жалғастыру үшін жақын арада біз жаңа жоба бастайтын боламыз.
Атап айтсам, "Кадрлық резерв" жобасы. Біз білім және ғылым жүйесінде басшылық лауазымға ұсыну үшін табысты әрі дайындығы мықты үміткерлерді іріктеуді жоспарлап отырмыз.
Жоба бойынша іріктеу шарттары мен тәртібі туралы ақпарат жеке жарияланады.
Бұдан бөлек жақын арада біздің бастамамызбен жүзеге асырылатын директорларды ротациялау институты, оларды тағайындаудың жаңа қағидалары және мұғалімдерді жұмысқа конкурс арқылы қабылдаудың жаңа жүйесін енгізетін нормалар жүзеге асырыла бастайды.
Ойымды қорытындылай келе, Министрлік білім мен ғылым саласындағы кадрлық әлеуетті нығайту және одан әрі дамыту мәселелеріне басты назар аударатынын атап өткім келеді. Бұл маңызды бағыт біздің алдағы жұмысымызда да басымдыққа ие болатыны сөзсіз, делінген жазбада.
Төңкерістің түкке қажеті жоқ
Бұдан бұрын Dalanews-ке сұхбат берген министр Аймағамбетов «білім саласына үлкен реформалардың қажеті жоқ» деген еді.
«Мысалы, біреу жаңа министр келді, енді ол осы саладағы бұрынғы қателіктерді түзеп, бәрін кеңестік жүйеге қайта бағыттайды деп үміттенеді. Ал тағы біреуі, керісінше: қолданыстағы осы жүйені – жаңартылған бағдарламаны қалдырады, ештеңені өзгертпейді деп ойлайды.
Мен осы қызметке жаңадан тағайындала салысымен, барлық сарапшы мамандармен жолығып, тілдестім. Білім министрлігін сынаушылармен де, сол секілді қолдаушылармен де.
Маған олардың ұстанымы түсінікті. Әрқилы пікірлер, көбіне бір-біріне қарама-қайшы.
Олардың бір бөлігі Финляндия сияқты елдердің озық бағдарламаларын қолға алып, енгізу өте қажет деп санайды, ал басқалары 1980 жылғы білім беру бағдарламаларына қайта оралсақ дейді.
Қалай дегенмен де үлкен өзгеріс болмайды деп айтып қояйын. Көбіне министр жаңадан келгенде: «Менің алдымдағылар бәрін дұрыс жасамаған, сондықтан бәрін қайта қарастырып, қайта басқасын енгіземіз» дейді емес пе? Негізінен, бұл саясатты мен қолдамаймын. Мен олай етпеймін.
Әрине, алдыңғыны қабылдап аламыз, солай болуы керек.
Бірақ мен білім беру саласында жұмыс істеп, бұл жүйені әрқырынан байқап көрген адаммын. Ауданда да болдым, облыста да болдым… Соның арқасында министр ретінде маған шешімдер қабылдау әлдеқайда оңайырақ.
Қоғам көтеріп отырған көптеген проблемаларды шешу үшін үлкен реформалардың қажеті жоқ. Төңкерістің түкке қажеті жоқ.
Ең күрделі деген, жанды жерге тиетін реформалар жүзеге асырылып қойылған, ендігі проблемаларды кезең-кезеңімен ақырындап еш ауыртпалықсыз шешуге болады», – деген болатын министр.