Кибер қауіпсіздік деңгейі – «орташа». Сонымен, сауалнамаға қатысқан жергілікті атқарушы органдардың 75%-ы өз ұйымдарының ақпараттық қорғалуы дәрежесін бағалайды. Мұны Қазақтелеком мамандары мемлекеттік мекемелер арасындағы ауқымды зерттеу қорытындысы бойынша анықтады, деп хабарлайды Dalanews.kz.
Ізденістердің мақсаты – кибер қауіпсіздік пен жасанды интеллектті қолдану саласындағы негізгі сын-қатерлер мен мүмкіндіктерді анықтау болды. Компания өзінің талдау нәтижелерін CDO - Digital Workshop 2.0-де ұсынды. Мәселен, зерттеуге сәйкес орталық мемлекеттік органдардан келген респонденттердің 67%-ы кибер қауіпсіздіктің жоғары деңгейін атап өтті.
Кибер қауіптерден қорғауды жақсарту қажеттілігі туралы мәселе де жергілікті және орталық ведомстволар өкілдерінің пікірлері бірқатар негізгі мәселелер бойынша әртүрлі болды. Министрліктер технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуге көбірек инвестиция салатыны белгілі болды, ал әкімдіктер қызметкерлердің біліктілігін арттыруға және кибер қауіпсіздік мамандарының санын арттыруға көбірек көңіл бөледі. Жасанды интеллектке келетін болсақ, зерттеу мемлекеттік мекемелердің көпшілігі жасанды интеллектті енгізуді жоспарлау және дайындау сатысында екенін көрсетті. Ұйымдардың бір бөлігі ішінара енгізілуде, ал 10%-ы пилоттық тестілеу сатысында. Респонденттердің 17%-ы жасанды интеллект олардың мекемелерінде қолданылмайтынын атап өтті.
Респонденттердің пікірінше, Қазақстанда жасанды интеллектті қолданудың негізгі бағыттары: деректерді талдау және болжау, үлгілерді және бейне аналитиканы тану болып қала береді, бұл болашақта персоналға жүктемені азайтуға және талдаудың дәлдігін арттыруға мүмкіндік береді.
«Орталық мемлекеттік органдар жасанды интеллектте қауіпсіздікті арттыру, автоматтандыру және қызметкерлерге жүктемені азайту үшін, мысалы, бейнебақылау жүйелерінде үлкен мүмкіндіктерді көреді. Жергілікті органдар жасанды интеллекті қатаң реттеуге көбірек бейім, бұл тәуекелдер мен қауіпсіздікке қатысты алаңдаушылықпен байланысты. Реттеу дәрежесі туралы пікірлер әртүрлі болғанымен, барлық респонденттер оны пайдалану кезінде қауіпсіздік пен әдептілікті қамтамасыз ету үшін жасанды интеллектіні реттеудің маңыздылығын мойындайды», – деп атап өтті «Қазақтелеком» АҚ БЖК маркетинг және даму жөніндегі директоры Абылай Жұмагелдинов.
Жалпы, Қазақтелекомда жасанды интеллект респонденттер мемлекеттік қызметтерді түрлендіруге, оларды халық үшін ыңғайлы әрі тиімді етуге қабілетті қуатты құрал ретінде қарастыратынын атап өтті. Айта кетейік, Қазақтелекомның қолдауымен Қазақстанда кибер қауіпсіздік және жасанды интеллект бойынша технологияны дамыту елдің цифрлық болашағы үшін іргетас қалап, мемлекеттік сектордағы қорғаумен тиімділік деңгейін айтарлықтай арттыруға уәде береді.