2024 жылдың қаңтар-мамыр аралығында Қазақстан мен Қытай арасындағы жүктерді тасымалдаудың оң динамикасы байқалады, деп хабарлайды Dalanews.kz.
Теміржол көлігімен тасымалдау көлемі өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 12,4% - ке ұлғайып, 12,8 млн тоннаны құрады. Оның ішінде ҚХР бағытындағы қазақстандық жүктердің экспорты 1 млн тоннаға, яғни 5,7 млн тоннаға дейін өсті.
Металл кені 37 мың тоннаға (3,3 млн тонна), көмір 79 мың тоннаға (82,5 мың тонна), қара металл 296 мың тоннаға (447 мың тонна), мұнай 90 мың тоннаға (125 мың тонна), химиялық жүк 21 мың тоннаға (43 мың тонна) өсті. Ұнтақ өнімдерінің (282 мың тоннаға дейін) және түсті металдардың (279 мың тоннаға дейін) экспорты 50% - ке өсті.
Ағымдағы жылдың 5 айында 81,3 мың тонна өсімдік майы тасымалданды, бұл 2023 жылдың ұқсас көрсеткішінен 28% - ке артық.
Теміржол тасымалы - Қазақстан мен Қытай, сондай-ақ ҚХР мен Еуропа арасындағы жүктерді әкету мен әкелудің ең сенімді және қауіпсіз тәсілі. Елдер "Бір белдеу, бір жол" бастамасы аясында ынтымақтасуда. Республика арқылы автотехника, тоқыма, құрылыс материалдары, өсімдік майлары, металл кені, химиялық құралдар мен медициналық жабдықтары бар вагондар өтеді. Жүктер Қазақстан – Қытай шекарасының Достық – Алашаңқай және Алтынкөл – Қорғас теміржол өткелдерінде өңделеді, жалпы тасымалдау қуаты жылына 28 млн тонна. Бақты – Чугучак үшінші теміржол өткізу пункті іске қосылған кезде Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі жылына 48 млн тоннаға дейін өседі. Еліміздің транзиттік-көліктік әлеуетін дамыту үшін ҚТЖ 1300 км жаңа темір жол салады, оның ішінде биылғы жылы Достық-Мойынты екі жолды желісі пайдалануға беріледі, бұл учаскенің өткізу қабілетін 5 есеге арттырады.