«ҮЕҰ академиясы» әлеуметтік жобасы жайында ақпарат

Dalanews 16 ақп. 2023 05:06 285

«ҮЕҰ академиясы»   ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің тапсырысы бойынша  «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы»   КЕАҚ қолдауымен «Азаматтық бастамалар орталығы» ҚБ іске асыратын әлеуметтік жоба болып табылады.

Әлеуметтік жоба 3 жылға есептелген және жобалық менеджмент, әлеуметтік кәсіпкерлік, қаржы менеджменті бағыттары бойынша және ҮЕҰ-секторын институционалдық дамыту шеңберінде ҮЕҰ өкілдерінің құзыреттері мен қолданбалы білімдерін арттыруға бағытталған. Оқыту көпшілік алдында, тегін негізде, онлайн, офлайн және гибридті форматта жүргізіледі.

ҮЕҰ академиясы әлеуметтік жоба ретінде Қазақстан Республикасы ҮЕҰ өкілдерінің білім беру қажеттіліктері үшін іске асырылуда. ҮЕҰ академиясында, үкіметтік емес ұйымдардың басшылары мен өкілдерінде оқыту арқылы ұйымдардың бизнес-процестерін жақсарту, сондай-ақ ҮЕҰ персоналының кәсіби және жеке дамуы бойынша қосымша білімге қажеттілік қамтамасыз етіледі.

Айта кету керек, Қазақстанда қазақстандық ҮЕҰ басшылары мен қызметкерлері үшін оқыту инфрақұрылымын құру бойынша іс жүзінде баламасы жоқ. ҚР АҚДМ тапсырысы бойынша және «Азаматтық бастама орталығы»  қоғамдық бірлестігі базасында "Азаматтық бастамаларды қолдау" КЕАҚ қолдауымен іске асырылатын "ҮЕҰ академиясы" жалпы республикалық жобасы бар. Жоба 3 жылға есептелген, 2021 жылдан бастап іске асырылуда.  «Азаматтық бастама орталығы» ҚБ 2022 жылдың наурыз айынан бастап "ҮЕҰ академиясы" жобасын іске асыруға кірісті.

Қазіргі уақытта ҮЕҰ академиясының келесі оқу құрылымы бар: 3 факультет (ұйымдық-институционалдық даму, қаржылық менеджмент және жобалық менеджмент), «Өрелі ұрпақ»  әлеуметтік кәсіпкерліктің онлайн мектебі, көшбасшылық бойынша тренинг және жаттықтырушыларға арналған тренинг (TОT).

«ҮЕҰ Академиясы» жобасының өзектілігі оның қызмет бейініне қарамастан, ҮЕҰ-ның барлық дерлік санаттарын қамтитын халықтың қалың жігі үшін қоғамдық маңызы бар бастама ретіндегі бірегейлігі болып табылады. ҮЕҰ-ны институционалдық дамытудың жаңа дағдылары мен озық тәжірибесіне оқыту қазіргі уақытта қазақстандық үкіметтік емес ұйымдардың алдында тұрған жаңа мақсаттар мен міндеттерді түсінудің маңызды элементі болып табылады. Қаржылық сауаттылық және қаржыны басқару, Жобаларды басқару және ҮЕҰ-ны ұйымдастырушылық дамыту сияқты бағыттарға бөлінген оқыту Қазақстанның ҮЕҰ секторы ұйымдарының әлеуетін ашуға көп жағынан көмектеседі. ҮЕҰ дамыту бойынша білімді бір жерде шоғырландыру Алматы мен Астана ҮЕҰ үшін де, өңірлік ҮЕҰ үшін де тең мүмкіндіктер береді. ҮЕҰ академиясы атынан ҚР бойынша ақпараттық хаб құрылды, ол білімді тарату арқылы көптеген ҮЕҰ қызметінде тұрақтылықты қолдайды және оларға өз ұйымын одан әрі дамытуда стратегиялық тәсілді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

«ҮЕҰ Академиясы»  жобасының әлеуметтік маңыздылығы ретінде ҮЕҰ өкілдерінің алған барлық білімдері азаматтық жоспардағы белсенді тұрғындар санаты ретінде олардың әлеуметтік дамуына бағытталғанын атап өткен жөн, олар өз кезегінде бүкіл халықтың игілігі үшін қызмет арқылы өңірлердегі әлеуметтік шиеленісті жеңілдетуге, сондай-ақ азаматтық қатысу үшін жаңа мүмкіндіктерді дамытуға көмектеседі. әлеуметтік маңызы бар жобалар мен жергілікті бастамалар. ҮЕҰ академиясы институт ретінде Қазақстанның барлық үкіметтік емес ұйымдары үшін әлеуметтік маңызы бар, өйткені ҮЕҰ персоналын оқыту мен дамыту оларға өз ұйымын қалай және қай бағытта дамыту керектігін, гранттық қаржыландыру бағдарламаларын іске асырудан немесе Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде әлеуметтік әсерді қалай күшейту керектігін және алған қолданбалы білімдерін өздеріне қалай экстраполяциялауға болатынын түсінуге мүмкіндік береді қызмет, осылайша ҮЕҰ ретінде өз қызметіндегі әлеуметтік компонентті күшейтеді.

ҮЕҰ академиясы екінші жылы іске асырылуда және іс жүзінде ҮЕҰ мен олардың қызметкерлерінің жасырын мүмкіндіктерін ашуға көмектесетін белгілі бір институтқа айналды. ҮЕҰ-сектор өкілдерін қамту жылдан жылға артып келе жатқандығына байланысты жоба тұрақты деп санаймын. Бұл қамту сандық

ҮЕҰ академиясында тренингтер мен оқыту бағдарламаларында келесі әдістеме қолданылады: құзыреттілік тәсіл, тәжірибеге бағытталған тәсіл және зерттеудің социологиялық әдістері. Оқыту формаларына теориялық және қолданбалы дәрістер, салыстырмалы талдау әдістемесі және кейс-стади, интерактивті презентациялар және басқа оқыту технологиялары кіреді.

3 факультеттің, әлеуметтік кәсіпкерлік мектебінің тренингтерінен және ҮЕҰ академиясының тренерлерін оқыту және көшбасшылық бойынша көрсетілген тренингтерден алынған материалдар негізінде қазақстандық үкіметтік емес ұйымдардың қазіргі заманғы қажеттіліктеріне жауап беретін қосымша білім берудің базалық критерийлерінің бар екендігін айтуға болады. ҮЕҰ академиясында Оқыту Қазақстан өңірлеріндегі ҮЕҰ-ның әралуандығын ескере отырып құрылған және ҮЕҰ-секторының негізгі критерийлері мен ерекшеліктерін, сондай-ақ сыртқы және ішкі орта факторларын ескереді.

Жобалық менеджментке қатысты қолданбалы тақырыптарды зерделеу арқасында ҮЕҰ басшылары өз қызметкерлерімен бірлесіп донорлық ұйымдарға гранттық өтінімдер беру ерекшеліктерін түсінеді, сондай-ақ менеджмент теориясы мен жобалық басқару принциптерін имплементациялау негізінде ҮЕҰ өкілдері міндеттер тізбегін құру, тайм-менеджмент жүйесін қалыптастыру және жұмыс жү ктемесін құрылымдау үшін қажетті қандай да бір практикалық құралдарды қолдануды зерделейді үкіметтік емес ұйымдардың персоналы. Қазақстандық ҮЕҰ басшылары мен өкілдері зерттейтін жобаларды басқару қағидаттары олардың зияткерлік әлеуетін жақсы түсінуге және командалық құрылыс элементтері арқылы орындалатын жобалар мен міндеттердің тиімділігін жақсартуға көп көмектеседі.

Қаржылық менеджментпен байланысты курстарды зерделеу арқылы ҮЕҰ басшылары ұйымның қаржысын басқару мәселелерінде, бюджеттеу негіздерінде, гранттық қаржыландыру қағидаттарында және контрагенттер мен бенефициарларға қатысты қаржылық міндеттемелерді орындаумен байланысты жұмыстардың басқа да түрлерінде өздерінің қолданбалы білімдерін жетілдіреді. Бұл оқыту ҮЕҰ-да ұйымның қаржысы мен бюджетін жұмсауға байланысты шешімдер қабылдауда, сондай-ақ жекелеген жобалар мен міндеттер шеңберінде дербестікті дамытады. Қаржылық дербестікті қалай алуға болатынын түсіну және барлық ықтимал тәуекелдерді ескеру гранттық жобалар бойынша міндеттерді орындаудың тиімділігін арттырады және жалпы үкіметтік емес ұйымдардың тұрақты дамуын қамтамасыз етеді.

ҮЕҰ секторының ұйымдық дамуы мен одан әрі институттандырылуын түсіну негізінен ҮЕҰ-дағы өзгерістерді ұйымдастырушылық тұрақтылықты, стратегиялық жоспарлауды және басқаруды қамтамасыз етеді. Ұйымдастырушылық даму шеңберінде оқыту ҮЕҰ басшыларына өз ұйымының әлеуетін ашуға, мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық және саяси жүйелеріндегі конъюнктуралық өзгерістерді ескере отырып, қызметтің жекелеген бағыттарын масштабтауға, түрлендіруге көмектеседі. Аспектілері қарастырылады сыртқы ортаның ұйымның тұрақты дамуына әсері, бұл ҮЕҰ-ға олардың одан әрі өсу стратегиясын түсінуге көмектеседі.

"Өрелі ұрпақ" әлеуметтік кәсіпкерлік мектебі ҮЕҰ үшін түрлі жобалардың кірістілігін қалыптастыру бойынша жасырын мүмкіндіктерді ашады. Бұл білім ҮЕҰ өкілдеріне қоғамның әлеуметтік қажеттіліктеріне назар аудара отырып, кәсіпкерлік ойлауды дамытуға мүмкіндік береді. Әлеуметтік кәсіпкерлік қызмет бағыты ретінде ҮЕҰ басшыларында жобалық қызмет үшін әлеуметтік жауапкершілікті, жаңа тетіктер мен тақырыптарды дамытады, олардың донорлық ұйымдардың гранттық бағдарламаларына тәуелділігін азайтады, осылайша олардың қаржылық-экономикалық тұрақтылығын және коммерциялық емес ұйым ретінде стратегиялық жоспарлауын арттырады.

Көшбасшылық бойынша тренинг Қазақстанның ҮЕҰ басшыларына бағытталған және оларға көшбасшылық стильдері мен түрлері бойынша қолданбалы білім береді, көшбасшылықтағы негізгі тәсілдер мен стратегияларды айқындайды, стратегиялық жоспарлауды түсінуге, сондай-ақ ҮЕҰ-ның нақты кейстері мысалында қолданбалы білімді қолдануға көмектеседі.

Жаттықтырушыларға арналған тренинг қазіргі және болашақ ҮЕҰ-ның зияткерлік әлеуетін қалыптастырудың жаңа нысаны болып табылады және азаматтық қоғам мен ҮЕҰ ерекшелігі бойынша жаттықтырушылардың кадрлық резервін құру қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Оқытудың бұл түрі ҮЕҰ-ның қазақстандық тәжірибесі туралы қолданбалы білімді жүйелеуге бағытталған.

Аталған кезеңде ҮЕҰ академиясы ретінде осы әлеуметтік жобаны іске асырудың нақты нәтижелерін атап өтуге болады:

1) ҮЕҰ академиясының факультеттерінде оқуға ҮЕҰ қызығушылығын арттыру (жобалық менеджмент факультеті 300 тыңдаушыны қамтитын 8 іс-шара өткізді, ұйымдық-институционалдық даму факультеті 373 тыңдаушыны қамтитын 29 іс-шара өткізді, қаржы менеджменті факультетінде 22 оқыту іс-шарасы шеңберінде, тренингтің 2 ағымы шеңберінде 212 тыңдаушы оқудан өтті көшбасшылық бойынша 105 тыңдаушы оқытылды, ҮЕҰ-ның 30 өкілі оқытудан өтті және жаттықтырушыларға арналған тренингте сертификатталды, әлеуметтік кәсіпкерлік мектебі аясында 18 адамға кеңес берілді, үздік әлеуметтік жобаға конкурс өткізілді және 165 адам табысты оқудан өтті).

2) өткізілген курстар мен тренингтер шеңберінде оқыту бағдарламасын сапалы жақсарту. Академияны оқыту бағдарламасы ҮЕҰ-ның негізгі және ерекше қажеттіліктерін қамтиды және жыл сайын курстар мен тренингтердің жалпы санының кемінде 30% - на өзгертіледі. Бұл өзгерістер ҮЕҰ персоналы атынан тұтынушылардан кері байланыс қорытындыларымен және Қазақстандағы азаматтық секторды дамыту тәсілдеріндегі жалпы өзгерістерді талдаумен негізделген.

3) ҮЕҰ Академиясы білім беруді цифрландыруды дамыту және ҮЕҰ өкілдерін қашықтықтан және мобильді оқыту әдіснамасын дамыту мен жетілдіруде цифрлық технологияларды пайдалану мәселелерін шешеді. Білім беру циклінде қолданылатын қосымшаларға салыстырмалы талдау жасалды.

4) ҮЕҰ академиясы шеңберінде қашықтықтан және мобильдік оқытуға сапалы талдау және жаңғырту жүр ргізілді, басымдықтар айқындалды, сондай-ақ ҮЕҰ академиясының құрылған сайтымен интеграцияланған жаңа мобильдік қосымша құрылды academy-ngo.kz  (мобильді қосымша сайттан оңай жүктеледі, қосымша сайттың барлық бөлімдерін қайталайды, бұл тыңдаушы немесе жаттықтырушы болсын, стейкхолдерлердің хабардарлығын арттырады пайдаланушы санаттарына сәйкес мобильді қосымшаның функционалдығының әр түрлі деңгейлерін, курстар мен тренингтерді қол жетімді түрде тіркеуге және басқаруға болады).

5) ҮЕҰ академиясының білім беру өнімдері туралы білімді тарату бойынша жүйелі негізде жұмыс жүргізіледі. Ақпаратты таратудың және генерациялаудың барлық арналары қолданылды. Осылайша, жобада білімді басқару бойынша жұмыс жақсы қойылған деп айтуға болады.

"ҮЕҰ академиясы" жобасын іске асырудың әлеуметтік әсері

ҮЕҰ өкілдерінің кең тобын оқыту арқылы олардың құзыреттілігі мен білімі артады, соның есебінен әлеуметтік қызметтер нарығында ҮЕҰ деректеріне және гранттық қаржыландыруды алуға сұраныс артады. Қызмет көрсету нарығындағы позицияларды нығайту арқылы ҮЕҰ қалалар мен облыстардың қарапайым тұрғындарының қажеттіліктері мен қажеттіліктерін шешуге өзінің әлеуметтік бағытын күшейтеді. ҮЕҰ академиясында оқудан өтудің табысты қорытындысы ретінде үкіметтік емес ұйымдардың өкілдері фандрайзинг және Мемлекеттік әлеуметтік өтінімдерді ресімдеу бойынша өз құзыреттерін күшейтеді. Тапсырыс. Сондай-ақ, ҮЕҰ қызметкерлерінің сұранысы және олардың қоғамдағы әлеуметтік маңызы артып келеді.

"ҮЕҰ академиясы" әлеуметтік жобасын іске асырудың экономикалық әсері мынадай түрде экстраполяцияланады:

  • әртүрлі ҮЕҰ өзара іс-қимылының синергетикалық әсері күшейтіледі;

  • ҮЕҰ жұмысында жаңа қолданбалы білімді қолдану есебінен үкіметтік емес ұйымдар фандрайзинг бойынша табысты жұмыс шеңберінде қаржыландыруды ұлғайта алады;

  • ҮЕҰ-ның өз өңірі мен жерінің экономикалық инфрақұрылымын дамыту жөніндегі мүмкіндіктері кеңейтіледі;

  • ҮЕҰ қызметінің қаржылық-экономикалық орнықтылығы нығайтылады;

  • мемлекеттік, өңірлік және жергілікті деңгейлерде қандай да бір шешімдер қабылдауға азаматтық сектордың ықпал ету дәрежесі өсуде.


"ҮЕҰ Академиясы" жобасы өз мәні бойынша Қазақстанның барлық ҮЕҰ үшін корпоративтік институтқа айналуда. Бұл жобаның отандық ҮЕҰ саласына ұзақ мерзімді ықпалының кепілі деп санаймыз. Жобаны дамытудағы басымдықтардың бірі академияның ақпараттық хаб ретіндегі рөлі болып табылады, ол көпсалалы жоспарда қазақстандық ҮЕҰ өкілдерінің қолданбалы және әлеуметтік білім жүйесінің тұрақты дамуын қамтамасыз етеді. Мұндай жобаның өз қызметін жалғастыруы және қазақстандық ҮЕҰ-секторының тартылуын функционалдық тұрғыдан кеңейтуі маңызды. ҮЕҰ академиясы тиісті ұйымдық-институционалдық даму кезінде ұзақ мерзімді жоспарда ҮЕҰ корпоративтік университетіне ауысып, Қазақстанда да, еуразиялық кеңістікте де азаматтық қатысу мен білімді таратудың үздік тәжірибесіне айналуы мүмкін.

 

Информация для СМИ.

«Академия НПО» является социальным проектом, который реализует ОО «Центр гражданской инициативы» по заказу Министерства информации и общественного развития РК при поддержке НАО «Центр поддержки гражданских инициатив».

Социальный проект рассчитан на 3 года, и фокусируется на повышении компетенций и прикладных знаний представителей НПО по направлениям проектного менеджмента, социального предпринимательства, финансового менеджмента и в рамках институционального развития НПО-сектора. Обучение проводиться публично, на бесплатной основе, в онлайн, оффлайн и гибридном форматах.

Академия НПО, как социальный проект реализовывается для образовательных потребностей представителей НПО Республики Казахстан. Посредством обучения в Академии НПО, у руководителей и представителей неправительственных организаций обеспечивается потребность в дополнительных знаниях по улучшению бизнес-процессов организаций, а также по профессиональному и личностному развитию персонала НПО.

Стоит отметить, что в Казахстане практически нет аналогов по созданию обучающей инфраструктуры для руководителей и персонала казахстанских НПО. Имеется общереспубликанский проект «Академия НПО», который реализуется по заказу МИОР РК, и при поддержке НАО «ЦПГИ» на базе Общественного Объединения «Центр гражданской инициативы». Проект рассчитан на 3 года, реализуется с 2021 года. ОО «ЦГИ» приступил к реализации проекта «Академия НПО» с марта 2022 года.

На данный момент Академия НПО имеет следующую учебную структуру: 3 факультета (организационно-институционального развития, финансового менеджмента и проектного менеджмента), «онлайн Школа социального предпринимательства «Өрелі үрпак»», тренинг по лидерству и тренинг для тренеров (ToT).

Актуальностью проекта «Академия НПО» является ее уникальность как общественно значимой инициативы для широких слоев населения, которые покрывают практически все категории НПО, независимо от их профиля деятельности. Обучение новым навыкам и передовому опыту институционального развития НПО, является важным элементом в понимании новых целей и задач, которые на данный момент стоят перед казахстанскими неправительственными организациями. Обучение, которое разделено на направления, такие как финансовая грамотность и управление финансами, управление проектами и организационное развитие НПО, во многом помогает раскрывать потенциал организаций НПО-сектора Казахстана. Аккумулирование знаний по развитию НПО в одном месте, дает возможность равных возможностей, как для НПО Алматы и Астаны, так и для региональных НПО. В лице Академии НПО создан информационный хаб по РК, который через распространение знаний поддерживает устойчивость в деятельности многих НПО, и дает им возможность в обеспечении стратегического подхода в дальнейшем развитии своей организации.

В качестве социальной значимости проекта «Академия НПО» стоит отметить тот факт, что все знания, полученные представителями НПО направлены на их социальное развитие как категории активных в гражданском плане жителей, которые в свою очередь посредством деятельности на благо всего населения помогают снимать социальную напряженность в регионах, а также развивать новые возможности для гражданского участия в социально значимых проектах и инициативах на местах. Академия НПО как институт имеет социальное значение для всех неправительственных организаций Казахстана, ввиду того, что обучение и развитие персонала НПО дает им понимание как и в какую сторону развивать свою организацию, каким образом усилить социальный эффект от реализации программ грантового финансирования или в рамках государственного социального заказа, и как можно экстраполировать полученные прикладные знания в свою деятельность, тем самым усиливая социальный компонент в своей деятельности как НПО.

Академия НПО уже реализуется второй год, и практически стала определенным институтом, который во многом помогает раскрывать скрытые возможности НПО, и их персонала. Считаю, проект устойчивым ввиду того, что из года в год увеличивается охват представителей НПО-сектора. Данный охват исчисляется количественным увеличением, что можно увидеть в расширении покрытия уровня профессиональной подготовки представителей НПО на основании инструмента “Оценка потенциала”, а также в качественном исчислении в расширении профилей и направленности представителей НПО, которые прияли участие в обучающих курсах и тренингах. Разделение Академии НПО согласно основным и специфическим проблемам НПО на три факультета, школу и дополнительные тренинги обусловили ее устойчивость как проекта, и как некого корпоративного института в сфере НПО Казахстана. Определение программы обучения по всем компонентам во многом раскрывает потребности в обучении и развитии персонала НПО, а также повышает устойчивость самих организаций и их конкурентоспособность с другими организациями, к примеру с субъектами предпринимательства, как равноправных стейкхолдеров, в особенности в получении НПО государственного социального заказа.

В Академии НПО на тренингах и обучающих программах применяется следующая методология: компетентностный подход, практикоориентированный подход и социологические методы исследования. Формы обучения включают теоретико-прикладные лекции, методику сравнительного анализа и кейс-стади, а также интерактивные презентации и другие обучающие технологии.

На основании имеющихся материалов с тренингов 3-х факультетов, Школы социального предпринимательства и указанных тренингов по лидерству и обучению тренеров Академии НПО, можно констатировать наличие базовых критериев дополнительного образования, которые в целом отвечают современным потребностям казахстанских неправительственных организаций. Обучение в Академии НПО построена с учетом разнопрофильности НПО регионов Казахстана, и учитывает основные критерии и особенности НПО-сектора, а также факторы внешней и внутренней среды.

Благодаря изучению прикладных тем, касающихся проектного менеджмента, руководители НПО совместно со своим персоналом постигают особенности подачи грантовых заявок в донорские организации, также на основании имплементации теории менеджмента и принципов проектного управления, представители НПО изучают применение тех или иных практических инструментов, необходимых для построение цепочки задач, формирования системы тайм-менеджмента и структурирования рабочей нагрузки персонала неправительственных организаций. Принципы управления проектами, которые изучаются руководителями и представителями казахстанских НПО во многом помогают им лучше понять свой интеллектуальный потенциал, и посредством элементов командапостроения улучшить эффективность выполняемых проектов и задач.

Посредством изучения курсов, связанных с финансовым менеджментом, руководители НПО улучшают свои прикладные знания в вопросах управления финансами организации, основам бюджетирования, принципам грантового финансирования и другим видам работ, связанных с выполнением финансовых обязательств по отношению к контрагентам и бенефициарам. Данное обучение развивает у НПО самостоятельность в принятии решений, связанных с финансами и расходованием бюджета организации, а также в рамках отдельных проектов и задач. Понимание о том, как получить финансовую самостоятельность и учитывать все возможные риски, во многом усиливает эффективность выполнения задач по грантовым проектам и обеспечивает устойчивое развитие неправительственных организаций в целом.

Понимание организационного развития и дальнейшей институционализации НПО-сектора, во многом обеспечивает организационную устойчивость, стратегическое планирование и управление изменениями в НПО. Обучение в рамках организационного развития помогает руководителям НПО раскрыть потенциал своей организации, масштабироваться, трансформировать отдельные направления деятельности с учетом конъюнктурных изменений в социально-экономической, правовой и политической системах государства. Рассматриваются аспекты влияние внешней среды на устойчивое развитие организации, что, безусловно помогает НПО в понимании их дальнейшей стратегии роста.

Школа социального предпринимательства «Өрелі үрпак» раскрывает для НПО скрытые возможности по генерированию доходности различных проектов. Данные знания дают возможность представителям НПО развить предпринимательское мышление с фокусом на социальные нужды общества. Социальное предпринимательство, как направление деятельности развивает у руководителей НПО социальную ответственность, новые механизмы и темы для проектной деятельности, уменьшает их зависимость от грантовых программ донорских организаций, повышая тем самым, их финансово-экономическую устойчивость и стратегическое планирование в качестве некоммерческой организации.

Тренинг по лидерству ориентирован на руководителей НПО Казахстана, и предоставляет им прикладные знания по стилям и видам лидерства, определяет основные подходы и стратегии в лидерстве, помогает в понимании стратегического планирования, а также по применению прикладных знаний на примере реальных кейсов НПО.

Тренинг для тренеров является новой формой формирования интеллектуального потенциала действующих и будущих НПО, и направлен на удовлетворение потребностей в создании кадрового резерва тренеров по специфике гражданского общества и НПО. Данный вид обучения также направлен на систематизацию прикладных знаний о казахстанском опыте НПО.

Конкретными результатами от реализации данного социального проекта как Академии НПО в указанный период, можно отметить

  • Увеличение заинтересованности НПО в прохождении обучения на факультетах Академии НПО (факультет проектного менеджмента провел 8 мероприятий с охватом в 300 слушателей, факультет организационно-институционального развития провел 29 мероприятий с охватом в 373 слушателя, на факультете финансового менеджмента прошли обучение 212 слушателей в рамках 22 обучающих мероприятий, в рамках 2-х потоков тренинга по лидерству прошло обучение 105 слушателей, 30 представителей НПО прошли обучение и сертифицировались на тренинге для тренеров, в рамках школы социального предпринимательства проконсультировано 18 человек, проведен конкурс на лучший социальный проект, и прошли успешное обучение 165 человек).

  • Качественное улучшение программы обучения в рамках проведенных курсов и тренингов. Программа обучение Академии включает в себя основные и специфические потребности НПО, и каждый год подвергается изменению на не менее 30% от общего количества курсов и тренингов. Данные изменения обусловлены итогами обратной связи от потребителей в лице персонала НПО, и анализом общих изменений в подходах развития гражданского сектора в Казахстане.

  • Академия НПО решает вопросы развития цифровизации образования, и использование цифровых технологий в развитии и совершенствовании методологии дистанционного и мобильного обучения представителей НПО. Был проведен сравнительный анализ приложений, которые используются в образовательном цикле.

  • Проведен качественный анализ и модернизацию дистанционного и мобильного обучения в рамках Академии НПО, определены приоритеты, создано новое мобильное приложение, которое интегрировано с также созданным сайтом Академии НПО academy-ngo.kz (мобильное приложение легко скачивается с сайта, приложение дублирует все разделы сайта, что усиливает информированность стейкхолдеров, любой желающий, будь то слушатель или тренер может доступно зарегистрироваться и управлять своими курсами и тренингами, разноуровневость функционала мобильного приложения согласно категориям пользователей).

  • На системной основе проводится работа по распространению знаний об образовательных продуктах Академии НПО. Используются все каналы дистрибьюции и генерирования информации. Таким образом, можно утвердительно сказать, что на проекте хорошо поставлена работа по управлению знаниями.


Социальным эффектом от реализации проекта «Академия НПО» является то, что посредством обучения широких кругов представителей НПО увеличивается их компетентность и знания, за счет чего повышается востребованность данных НПО на рынке социальных услуг и получения грантового финансирования. Через укрепление позиций на рынке услуг НПО усиливают свою социальную направленность на решение нужд и потребностей простых жителей городов и областей. Как успешный итог прохождения обучения в Академии НПО, представители неправительственных организаций усиливают свои компетентности по фандрайзингу и оформлению заявок на гос. соц. заказ. Также повышается востребованность персонала НПО, и их социальная значимость в обществе.

Экономический эффект от реализации социального проекта «Академия НПО» экстраполируется в виде следующего:

  • Усиливается синергетический эффект взаимодействия разных НПО между собой;

  • За счет применения новых прикладных знаний в работе НПО, неправительственные организации могут увеличить свое финансирование в рамках успешной работы по фандрайзингу;

  • Расширяются возможности НПО по развитию экономической инфраструктуры своего региона и местности;

  • Укрепляется финансово-экономическая устойчивость деятельности самих НПО;

  • Растет степень влияние гражданского сектора на принятие тех или иных решений на государственном, региональном и местном уровнях.


Проект «Академия НПО» по своей сути уже становится корпоративным институтом для всех НПО Казахстана. Считаем, что это является залогом долговременного влияния проекта на сферу отечественных НПО. Одни из приоритетов в развитии проекта, является роль Академии как информационного хаба, который в многопрофильном плане обеспечивает устойчивое развитие системы прикладных и социальных знаний представителей казахстанских НПО. Важно, чтобы такого рода проекта продолжали свою деятельность и функционально расширяли охват вовлеченности казахстанского НПО-сектора. Академия НПО при должном организационно-институциональном развитии, в долгосрочном плане может трансформироваться в корпоративный университет НПО, и стать лучшей практикой гражданского участия и распространения знаний, как в Казахстане, так и на евразийском пространстве.

Ұсынылған
Соңғы жаңалықтар
x