Нарықты дамытудағы мүмкіндіктер терезесі: Алматыда 20-шы PR-форум өтті

Dalanews 27 мам. 2024 18:50 1889

2024 жылдың 23-24 мамырында Алматыда ХалықаралықМерейлік PR-Форум өтті. 20 жыл бойы іс-шара қазақстандық PR-кәсіпқойлар, сондай-ақ алыс және жақын шетелдерден келген мамандар үшін коммуникациялар саласының неғұрлым өзекті мәселелерін талқылау және тәжірибе алмасу үшін негізгі алаң болып табылады. Форумды әдеттегідей, "PR-шы" клубы мен PG Communications агенттігі ұйымдастырды.

Форум дәстүрлі түрде саланың ағымдағы трендтерін талқылаудан басталды. Қатысушылар Орталық Азия (Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстан және Тәжікстан) медиа-нарықтарының негізгі үрдістерімен таныстырып, олардың арасындағы өзара қарым-қатынас мүмкіндіктерін талқылады. Барлық талқыланатын медиа-нарықтарға тән жалпы трендтердің ішінде спикерлер digital-коммуникациялар үлесінің өскенін, БАҚ – та және мемлекеттік тапсырыста ақылы жарияланымдардың елеулі көлемінің сақталуын, бірнеше тілде- ұлттық, орыс және кейде ағылшын тілдерінде параллельді коммуникациялардың сақталуын, сондай-ақ ұлттық тілде сапалы контентті дұрыс бейімдеу және жасау проблемаларын атап өтті.

"Тіл мәселесі биыл PR-форумның "қызу" тақырыптарының қатарына тағы енді. Аудиторияның қазақ тіліндегі контентке ауысуы мен бейімделуі бүгінде айқын: бұрын бағаланбаған қазақ тілді аудитория өсуде, сонымен бірге қазақ тілді сарапшылардың, жобалардың саны да өсуде және бұл ұлттық тілдегі сапалы түпнұсқа контент мәселесін одан да өзекті етеді. Бұл ретте PR-мамандар ретінде біз нарық бойынша аналитикада әлі де жетіспеушілікті сезінеміз, аудиторияны бағалауда ашық көзқарас және қазақстандық БАҚ-тың объективті рейтингтері жетіспейді. Жасанды интеллект және оның пиаршының жұмысына әсері сияқты тақырыпты да назардан тыс қалдыра алмадық: біздің спикерлер ai коммуникация индустриясын елеулі түрде өзгертеді, бірақ әлі де оның эмоционалдық қатысуы және мәнмәтінді түсінуі адамды толыққанды алмастыра алмайды деген пікірге келді", - деп атап өтті Қазақстан баспасөз клубы/PG Communications коммуникациялық тобының президенті Әсел Қараулова.

Ұйымдастырушылар жеке сессияны корпоративті немесе брендтік медиаға арнады, олар нарықта салалық және "тауашалық" бұқаралық ақпарат құралдарын қыса ала ма деген сұрақты талқылады. Өз арналары арқылы аудиториямен тікелей байланыс, компанияларға көптеген артықшылықтар беретіні сөзсіз, бірақ аудитория үшін объективті бағалау маңызды, сондықтан дәстүрлі БАҚ әлі де өз ықпалын жоғалтпайды, дейді форум спикерлері. Сессия соңында корпоративтік медиа байқауының жеңімпаздарын марапаттау рәсімі өтті. Жүлдегерлер қатарына:

"outstanding Outreach" номинациясы бойынша – «Экология и промышленность Казахстана» журналы;
"үздік корпоративтік газет/журнал" номинациясы бойынша - «Северная широта» газеті;
"Үздік ішкі digital media" номинациясы бойынша - "ҚазТрансОйл" АҚ корпоративтік телеарнасы;
"Үздік сыртқы digital media" номинациясы бойынша – онлайн-басылым Fingramota.kz;
"Саланың Медиафлагманы" номинациясы бойынша – HR media журналы;
"Liketime – әлеуметтік желілердегі парақшалар" номинациясында- Колеса Group;
"Ықпал ету агенті" номинациясында – Forte Bank;
"Контент жасасын!", "Жылдың креативі" және "Бедел-2024" – Ösim, Jusan Bank онлайн-басылымы;
"Жыл мотиваторы" номинациясында - "Шеберлер қаласы", Alina Group.

PR-форумның жеке сессиясы маңызды PR-кейстерді таныстыруға және талдауға арналды-биылғы жылы "Ақ Мерген"сыйлығының жеңімпаздары өз жобаларын ұсынды.

Іс-шараны ұйымдастырушылар екінші күнді практикумға арнады: көшпелі сессия барысында қатысушылар топтарда жұмыс істей алды және өздерінің кәсіби дағдыларын одан әрі жақсарта алды. Серіктес ретінде форумға қатысушылар үшін HYUNDAI автомобиль өндіретін зауытқа баруды ұйымдастырған Astana Motors компаниясы сөз сөйледі.

20-шы Халықаралық Мерейлі PR-Форумның басты серіктесі ретінде әдеттегідей «Шеврон Мунайгаз Инк.»компаниясы болды. Басқа да серіктестер Air Astanaәуекомпаниясы, Astana Motors, Home Credit Bank, Gedeon Richter фарм компаниясы, QALAMмултимедиялық жобасы, және AlmaU Университетінің медиа және кино мектебі. Форум ұлттық қоғаммен байланыс қауымдастығының қолдауымен өтті (НАСО).

Форумның ақпараттық серіктестері Қазақстан баспасөз клубы, "PR drive" желілік басылымы, ақпараттық портал Zakon.kz, Kursiv Media Kazakhstan іскерлік порталы, Dalanews ақпараттық агенттігі, BES.media және Bizmedia ақпараттық порталдары.


Ұсынылған
Соңғы жаңалықтар