Қабылданған түзетулер Президенттің бастамасымен 2020 жылы құрылған Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтердің қызметіне де қатысты болды.
Атап айтқанда, компаниялар штаттық құрылымды, қызмет түрін және бюджет көлемін ескере отырып, комплаенс-қызмет құрмай, комплаенс-офицер лауазымын енгізе алады.
Сонымен қатар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтер туралы Үлгілік ереже әзірлейтін болады, әдіснамалық қолдау, оқыту іс-шараларын жүргізу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша ақпарат алмасу шеңберінде олардың қызметін үйлестіру көрсетілетін болады.
Қабылданған новеллаларды орындау үшін, ағымдағы жылдың 25 қаңтарында Алматы облысының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметі Beeline Қазақстан компаниясымен бірлесіп Алматы облысының комплаенс-офицерлері мен Әдеп жөніндегі уәкілдеріне Практикалық оқыту жүргізді.
Мұндай қызметтердің басты міндеті-қылмыстық істер мен имидждік шығындарды тіркеуге дейін жеткізбей, компаниялардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің уақтылы алдын алу және алдын алу.
Оқытуға қатысушылар компаниялар қызметінің саласының ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі Тараптармен шарттар жасасу кезінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау тәжірибесімен танысты.
Мүдделер қақтығысын анықтауға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды енгізуге, контрагенттердің сенімділігін тексеруге, сатып алу процестеріндегі тәуекел индикаторларына ерекше назар аударылды.
Beeline Қазақстанда бес жылдан астам уақыт бойы іскерлік этиканың, адалдық пен ашықтықтың жоғары халықаралық стандарттарын сақтауға жауап беретін, сондай-ақ жұмыс орнында қорқытудан, қудалаудан және қудалаудан қорғауды қамтамасыз ететін комплаенс-жүйе жұмыс істейді.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет өкілдері семинарда алынған тәжірибе мен білім комплаенс-офицерлерге оң бедел қалыптастыруға, өз ұйымдарында сыбайлас жемқорлық пен этикаға жат мінез-құлықтың жолын кесуге көмектесетінін атап өтті.