Көлік министрі Сауранбаев овербукинг тәжірибесін қолдады

Көркем Алдабергенова 09 жел. 2025 14:19

Қазақстанның көлік министрі Нұрлан Сауранбаев үкіметтегі баспасөз конференциясында овербукинг – яғни әуе билеттерін ұшақтағы орын санынан артық сату тәжірибесін қолдайтынын айтты. Оның сөзінше, бұл механизм – әлемдік авиация тәжірибесінің бір бөлігі. Ол, соның ішінде лоукостерлер үшін, қолжетімді тарифтерді сақтау үшін қажет, деп хабарлайды Dalanews.kz.

Министрдің түсіндіруінше, орта есеппен 5-тен 15%-ға дейін жолаушылар рейске келмей қалады, соның салдарынан ұшақтар бос орындармен ұшады.

"Мысалы, авиакомпания неге овербукинг жасайды? Бұл – статистика. Ұшақ ұшқан кезде жолаушылардың 5-тен 15%-ы елге және ауа райына байланысты кешігеді. Яғни билет сатып алған жолаушылар рейске келмейді. Нәтижесінде ұшақ осы 5–15%-сыз ұшады. Егер біз овербукингке тыйым салсақ, онда бұл шығынды авиатасымалдаушы негізгі билет құнына енгізуі керек. Егер біз төмен баға болсын десек, овербукингке жол беруіміз керек. Бір немесе екі жолаушының кешігіп қалатын жағдайлары болуы мүмкін, ондай да болады. Бірақ авиакомпанияда овербукинг болған кезде, кешіккен жолаушыларды не классын жоғарылатып, мысалы, бизнес-классқа ауыстырады, не оларды кейінгі рейспен жібереді, оның құнын төмендетіп, қосымша бонус береді. Бұл – авиацияда қабылданған механизмдер", – деді Нұрлан Сауранбаев.

Министрдің айтуынша, лоукост-модельдің экономикалық мәні – төмен бастапқы баға мен қосымша ақылы қызметтерде.

"Бастапқыда билеттер 15 мың теңге тұрады – бұл мың шақырымға 30 доллар. Одан кейін барлық лоукостерлердегідей баға өседі. Бірақ Қазақстандағы жолаушылар әрі арзан билет, әрі жүк, әрі билет қайтару мүмкіндігін қалайды, ал олай болмайды", – деп атап өтті Нұрлан Сауранбаев.

Ол авиакомпаниялардың икемділігі мемлекеттің реттеу деңгейіне тікелей байланысты екенін атап өтті. 


Ұсынылған
Соңғы жаңалықтар